لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

شاعرک و نویسنده ای ١٦ ساله هستم
از دیار عشق ...
مطالب یا نوشته خودم است یا گزیده خودم با ذکر منبع

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ارزش...

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹ ب.ظ

نزد تو چیزی است...

که به تمام ارزش هایم ارزش می بخشد،

تو..،

ارزشمند ترین ذره وجودم را از من ربودی...

و من...

خواسته یا ناخواسته...

نمی توانم ارزشمند ترین ذره وجودم را رها کنم...

ارزش من قلب من،

و قلبم نزد توست...


  • سعید

نظرات  (۶)

  • آرمان بدیعی
  • زیبا بود. ممنون.
     سلام..
    شیعه بلاگ به روز میباشد...
    سلام
    با این سن و سال فوق العاده اید...

    قابل دونستید به سیزده هم سری بزنید .
    قلم شیوا و عالی دارید
  • بهار نارنج
  • زیبا بود...

    خیلی زیبا بود!

    ممنون!

    موفق باشید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">