لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

شاعرک و نویسنده ای ١٦ ساله هستم
از دیار عشق ...
مطالب یا نوشته خودم است یا گزیده خودم با ذکر منبع

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ابروان سیاه

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۷ ق.ظ

رنگ چشمان و ابروان سیاه

که شود موجب هر عذر و گناه

 

چه ستایش کنمت من آخر

که شود آخر هر عشق تباه

 

به کدامین گنهم ترک شدم

به بوسه ناداده یا جرم نگاه

 

من برفتم به درک، می دانی؟

من به آن علته زیباییه راه

 

من از این غم به کجا روی آرم

من از این غصه برفتم به  پناه

 

این تمام علته بود و نبود من بود

که شدم عاشق دل خسته تو گاه به گاه

 

من قسم می دهمت تا آخر

من به این  روز و شب و وقت صباح

 

 

  • سعید

نظرات  (۲)

  • معصومه صفری
  • سلام 
    بسیار زیبا و عالی 
    من شما رو لینک کردم 
    موفق باشید
  • تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
  • سلام
    طبعتان جاری...
    التماس دعا دارم ازتون.
    به ما هم سر بزنید با پای دل...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">