لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

شاعرک و نویسنده ای ١٦ ساله هستم
از دیار عشق ...
مطالب یا نوشته خودم است یا گزیده خودم با ذکر منبع

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

صد آه...

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ق.ظ

صد آه که رفت و بی ثمر من را گذاشت

صد حیف که برگشت و نوایی سر نداد


صد آه که او عکس مرا قاب نکرد

صد حیف که شیون،داد و فریاد نکرد


صد آه من و تنهایی و غصه و غم

صد حیف به این داد که میزد همه دم


صد آه به این وقت که دادم بر باد

صد حیف که گاهی نشوم من آباد


صد آه که من گمشده ای را دارم

صد حیف ، به پیدا شدگان میمانم


  • سعید

نظرات  (۳)

  • سید عطاالله میری
  •   ســـلام...

    ممنون از مطالب خوبتون...

    در صودت تمایل برای تبادل لینک خبرم کنید...

    یاعلی...
    سلام
     عید مبارک تان...

    هدیه ذره  سخنی زیبا از آقا امام رضا علیه السلام  است که  به شما تقدیم می شود:

    • هر کس از خدا بهشت بخواهد و در برابر سختی ها پایداری نورزد بی گمان خود را ریشخند کرده است.

    البحار 78/356


    • هر کس از آتش به خدا پناه برد، امّا خواهش های دنیوی را وانگذارد خویشتن را به باد ریشخند گرفته است.

    منبع : البحار 78/356

    شعر همچنان زیباست...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">