لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

شاعرک و نویسنده ای ١٦ ساله هستم
از دیار عشق ...
مطالب یا نوشته خودم است یا گزیده خودم با ذکر منبع

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ظهور

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ق.ظ

من افتخارم

اعتقاد به ظهور است

ارزشی ندارد مردم چه می گویند ، بگویند

مهم نیست...

مردم این روز ها خیلی چیز ها می گویند ، بگویند

مهم نیست...

اعتقاد به مهدی (عج) دنیا را زیر پای من قرار می دهد

چه رسد به حرف مردم...!

  • سعید

نظرات  (۴)

  • آرمان بدیعی
  • خداوند به حضرت داود علیه السلام وحی کرد:
    هر بنده ای از بندگانم به جای پناه بردن به دیگری با نیت خالص به من پناه اورد ،
    از کارش چاره جویی می کنم ،
    گرچه همه آسمان ها و زمین و هرچه در آن هاست علیه او توطئه کنند.

    فراموش کردیم قطاری که از ریل خارج شده ، ممکن است آزاد باشد ولی راه به جایی نخواهد برد ...

  • ماهی سیاه کوچولو
  • سلام دوست عزیز
    انشالله نماز و روزه هاتون قبول باشه
    نوشته ها و شعرهای زیبایی مینویسید. خوشحالم با شما آشنا شدم.
    موفق باشید
    احسنت به بصیرت شما
    ای آنکه در نگاهت حجمی ز نور داری
    کی از مسیر کوچه، قصد عبور داری؟
    یا مهدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">