لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

شاعرک و نویسنده ای ١٦ ساله هستم
از دیار عشق ...
مطالب یا نوشته خودم است یا گزیده خودم با ذکر منبع

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

جهان...

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶ ق.ظ

عشق،دریا،سبزه،گلشن،آسمان

من کجایم تو کجای این جهان


این همه درد نبودن از کجا نشأت گرفت

از نبودن یا حضوری فاقد عشق و زبان


نا کجا آباد با تو خود جهانی می شود

با تو حتی عشق هم از خویش میگیرد زمان


من حضورم را به انفاس خوشت مدیونم

من که جز این عاقبت با دوست بودم در بدان


کِیْ شود این عشق معنی گیرد و ماتم شود

کِیْ بگیرم من قرار در زمره این عاشقان


عشق تنها معنی عمق نگاه بوده و است

کِیْ دوباره عاشق دلخسته ای باشد جوان


  • سعید

نظرات  (۳)

  • علیرضا نظری
  • سلام و درود
    "چه حرفها که درونم نگفته میماند////خوشا به حال شماها که شاعری بلدید..."
    طبع تان لطیف تر از همیشه،جوشش اشعارتان مستدام
    در "منتظر" منتظرتان هستیم
    یا علی 
  • افشین پارسائیان
  • شعر زیبایی بود.
    چه خونی؟!

    سلام وب خوبی دارید

    اگه میشه به وب من هم یه سر بزنید ممنون میشم.مرسی

    اگه امکانش هست سایت بنده را لینک کنید ممنون

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">