لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

شاعرک و نویسنده ای ١٦ ساله هستم
از دیار عشق ...
مطالب یا نوشته خودم است یا گزیده خودم با ذکر منبع

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

شعر وفا

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۶ ق.ظ

"گر چه می گویند این دنیا به غیر از خواب نیست

ای اجل مهمان نوازی کن که دیگر تاب نیست"


آن که گفته درد دارم بد تر از عشق و وفا

وی نداند جای عاشق بهتر از مرداب نیست


من به آن مرده ی بی عشق و صفا می گویم

که بدون عشق دنیا بهتر از سرداب نیست


کس که دیده زلف تو ، افشان و مست و خواب شد

هیچ چیز جز خنده ات عشق مرا نصاب نیست

  • سعید

نظرات  (۸)

سلام ، لینک شدید
بسم رب
سلام علیکم 
خوش امدید
شعرهایتان متاثر از فاضل نظری است(البته تا جایی که مطالعه کردم)
در پایان شعر بگویید که بیت اول از چه کسی است این هم توجه شما و هم صداقتتان را نشان میدهد
لینک شدید
التماس دعا
پاسخ:
نظرتون بسیار هوشمندانه بود باید اسم شاعر ذکر می شد 
اون بیت اول هم از خود آقای فاضل نظری هست

بسم رب
سلام علیکم
در شاعری همه به دنبال شعر و سبک تازه هستند
مثل نیما خیلی اذیت شد ولی سبکش الان دل مارا ارام میکند با اینکه سن کمی دارین از الان سعی کنید سبک جدیدی درست کنید جون وقتی عادت شد سخت عوض میشه.
یاعلی
  • امیررضا توسلی
  • شعر زیبایی بود آفرین
    بدون عشق دنیا بهتر از سرداب نیست


  • حمید ابطحی
  • سعید جان ،در راهی که گام نهاده ای موفق باشی .
  • منتظران ظهور
  • سلام ..

    اگرچه دیدن ماه رخش میسر نیست ... خوشم که با رخ نا دیده عالمی دارم
    وبلاگ زیبا و جذابی دارید
    زیبا بود..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">