لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

شاعرک و نویسنده ای ١٦ ساله هستم
از دیار عشق ...
مطالب یا نوشته خودم است یا گزیده خودم با ذکر منبع

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

آواز تو

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۶ ق.ظ

من به آواز تو عادت دارم

من به آواز بد تنهایی

 

و چه بد این همه آوار بریخت

چون که شد حال و هوا بارانی

 

آسمان با من دیوانه نشد هم صحبت

بهر معشوق ببارید به این آسانی

 

من به این گرمی دستت نکنم هیچ هوسی

من که با یک هوسی میکنمت شیطانی

 

عاشقان امشب و امروز ندارند اینجا

که به این علت واهی نبود سامانی

 

خنده ات علت بیداریه افکارم بود

که به این عشق نبود هیچ کجا پایانی

 

عاشقی و غم غربت شده اند هم صحبت

عاشقی جز غم غربت که نداشت تاوانی

 

کس ندانست که دل کرده هوای چه کسی

و چه دردیست که معشوق نداند،آری

 

  • سعید

نظرات  (۴)

  • امیررضا توسلی
  • بسیار زیبا بود
    آفریــــن
    سلام با افتخار لینک شدید
    ممنون از نطرتون در وب ما ان شاءالله موفق باشید
    شعرهای زیبایی سرودید
    ما هم خوشحال میشیم مارو در وبتون لینک کنید
    سلام واقعا که خوب استاد شعر عاشقانه هستید یه دونه شعر فلسفی کوتاه مارو طلب
  • محمود بنائی
  • دوست عزیزم، هرچند سر رشته ای در شعر و شاعری ندارم، امام مطمئنم همین ذوق و استعداد حتما باعث پیشرفت شما خواهد شد.
    موفق و پیروز باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">