لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

شاعرک و نویسنده ای ١٦ ساله هستم
از دیار عشق ...
مطالب یا نوشته خودم است یا گزیده خودم با ذکر منبع

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

شعرِ خدا میداند

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۷ ق.ظ

من عاشق اویم ، چه کسی می داند؟

که برای چه شده غیب خدا می داند

 

آن همه عشق چه شد ، کی بروی از یادم؟

رفته این عشق شاید ، چه کسی می داند؟

 

من مست به آن گرمی دستت بودم

همه دانند و چه زیبا و به جا میدانند

 

تو و آن رنگ رُخت رنگ به جانم نگذاشت

چه کسی عیب به روح و دل تو می داند؟

 

من سزاوار غم و حزن و نگاهت بودم

تو کِی آیی و چرا ، باز خدا می داند


  • سعید

نظرات  (۶)

  • امیر یوسفی مقدم
  • بسم الله...
    و سلام..
    الحمدلله هم محلی هستیم.. منم از همون دیارم..
    راستی خیلی خوبه که با سن کمت اینجوری خوب شعر میگی..
    فقط یه تمرین میگم انجام بده..تا قافیه دستت بیاد..
    چندتا غزل از یه شاعر خوب مثلا فاضل نظری بردار و دور قافیه هاش خط بکش..ردیف هاشم مشخص کن...
    با توجه به سنت کارت خوبه..ولی سعی کن الان بیشتر بخونی..
    یاعلی
    پاسخ:
    خیلی ممنون بابت نظرتون
    من اکثر کتاب های فاضل نظری رو مطالعه کردم منتها هنوز با اون سطح مطلوب فاصله دارم که ان شا الله با مطالعه بیشتر اشعار شاعران بزرگ درست میشه
  • افشین پارسائیان
  • سلام.
    شعراتون زیباست. موفق باشید.
    لینک شدید.
    پاسخ:
    خیلی ممنون از نظرتون
  • میثم پاسداری
  • دوست عزیز برات آرزوی موفقیت دارم، 
    امیدوارم در راهی که می روی موفق باشی
    با افتخار لینک شدید...
    یاعلی...
    شما در وب سایت رزمنده ی مجازی لینک شدید...
    لطفا وب سایت ما رو هم لینک کنید...
    ممنون.
    من مست به آن گرمی دستت بودم
    با این بیت خیلی حال کردم
    شما لینک شدید در وب من
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">