لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

لبخند معشوق

لبخند تو اجازه زندگی است...

شاعرک و نویسنده ای ١٦ ساله هستم
از دیار عشق ...
مطالب یا نوشته خودم است یا گزیده خودم با ذکر منبع

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

عقلم نمی رسد...

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۸ ب.ظ

گویا صدای من به صدایت نمی رسد

گویا سخن به پای کلامت نمی رسد


گویا حضور تو همه بیهوده بود و من

گاهی است خواب دیده و عقلم نمی رسد


اینجا قلم دوباره برای تو می نوشت

اینجا کسی بدون نگاهت نمی رسد


من میگرفتم اجازه ، تمام سال

ورنه بدون اذن شما او نمی رسد


گوید به من که چرا؟ کِی؟ چگونه باز؟

خسته ، بدون صبر و تقلا نمی رسد


روزی که جانها همه حاضر به پا شوند

آن وقت بار من که به مقصد نمی رسد

  • سعید

نظرات  (۲)

  • تا اینجا خواندم...
  • سلام
      از شعر خوشم آمد....

    آفرین....
    زیباست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">